سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آزاد شو

ترس در قصرآرامش

ترس ازمشکلات

ترس، همیشه به سراغ ما می‌آید. نمی‌توان به کسی گفت که نترس. خداوند نمی‌گوید که نترسید بلکه او می‌گوید که ترس را دنبال نکنید حتی اگر مجبور شدید کاری را با ترس انجام دهید، اجازه ندهید که ترس شما را شکست دهد.

خدا می‌گوید کاری را که من گفته‌ام، انجام دهید. وقتی کاری را می‌خواهید انجام دهید که ترس به سراغ شما می‌آید، این باید باعث شود که شما دو برابر شهامت پیدا کنید و مطمئن شوید که کارتان درست است.

ترس، ما را از پیشرفت کردن بازمی‌دارد. شیطان در فکرمان با این تفکر که فلان کار سخت است، ما نمی‌توانیم، می‌ترسیم و... ما را تهدید می‌کند که فلان اتفاق می‌افتد تا ما را از آن کار باز دارد.

اگر بترسیم، جایی در بین راه، می‌ایستیم و حتی عقب‌عقب می‌رویم. نکته‌ی مهمی که وجود دارد، این است که باید با خدا جلو برویم زیرا خدا، پیشرفت است و پیشرفت می‌خواهد و ما نمی‌توانیم عقب بمانیم.

اگر از مشکلات بترسید و بر آن‌ها غلبه نکنید و جلو نروید، آرام‌آرام عقب می‌روید. فکر نکنید که ایستادن خوب است، ایستادن به این صورت است که با خود فکر می‌کنید دیگر رشد کردن تا همین حد، کافی است.

این را بدانید که ایستادن، مدت زمانی دارد و مطمئن باشید عقب خواهید رفت. عقب رفتن، به یک‌باره نیست. شاید ایستادن (توقف رشد و بهبودی) مدتی زمان ببرد ولی شک نکنید به عقب خواهید رفت و مشکلات، بر شما سوار خواهد شد.

بیش‌تر مشکلات ما، ناشی از ترس‌های ماست یعنی غیرواقعی است مانند ترس از آینده که چه اتفاقی خواهد افتاد و می‌خواهیم ناراحت و افسرده شویم که برای آینده کاری کنیم، ترس از امنیت مالی، ترس از امنیت اجتماعی، ترس از بی‌کار شدن و...


ارسال شده در توسط امین امینی